sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Oma takki

Juuri kun saatiin koulussa mekot valmiiksi on aika aloittaa uusi projekti! Tällä kertaa takki/jakku-kurssi. Aikaa on aika vähän ja jo nyt huolestuttaa, että miten aika riittää... Tehdään yhden luokkakaverin kanssa niin, että minä teen hänelle takin ja hän vuorostaan minulle. 

Hän lupasi viikonloppuna pohtia lopullisen takkinsa mallin ja minä teen hänelle peruskaavan nyt viikonlopun aikana, että pääsen sitten nopeasti hommiin kun aikaa tosiaan ei ole ihan hulluna hukattavaksi.

Oman takkini mallin jo tiedänkin ja kävin torstaina eurokankaassa ostamassa siihen punaista villakangasta:



Olen haaveillut duffelitakista jo pienen iäisyyden ja vielä nimenomaan punaisesta sellaisesta, nyt joku muu vieläpä tekee sen minulle! Happyhappy! Ja aika luksusta, että joku toinen tekee mulle takin! Yleensä olen itse tehnyt omat vaatteeni, joten en ole päässyt nauttimaan siitä, että joku muu tekee juuri minulle sopivan vaatteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti